.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بزرگترین چرخ و فلک شمال کشور در ساري

شهردار ساری گفت: بزرگترین چرخ و فلک شمال کشور در بزرگترین پارک ساحلی مازندران واقع در ضلع شرقی پارک قائم ساری احداث می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید علی حجازی در حاشیه بازدید از مراحل جانمایی این پروژه در پارک قائم ساری گفت: این طرح بلندترین چرخ و فلک شمال کشور و سومین چرخ و فلک بلند کشور محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: احداث این چرخ و فلک می تواند شور، نشاط و هیجان را در بین کودکان این شهر به ارمغان آورد.

شهردار ساری در خصوص مشخصات فنی این پروژه بزرگ گفت: ارتفاع این طرح در حدود 35 متر مربع و در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث می شود که دارای یک موتور به قدرت 20 اسب بخار به همراه پمپ هیدرولیک، 28 کابین مسافر و سکوی ده متری شیب دار جهت انتقال مسافرین به کابین ها است.

وی افزود: استفاده از لامپ های کم مصرف لد و فلاشر هشت کاناله باعث ایجاد زیباترین سیستم نورپردازی متحرک در این طرح در سطح کشور شده است.

شهردار مرکز استان در ارتباط با زمان بهره برداری از این طرح بیان داشت: بلندترین چرخ و فلک شمال کشور که با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود جزء اولین پروژه های قابل بهره برداری و استفاده در سال 88 خواهد بود.

وی تصریح کرد: بوستان قائم در شهر ساری با در اختیار داشتن آلاچیق های مجهز، نمازخانه، شهربازی ویژه کودکان و پارکینگ اختصاصی و دیگر خدمات ایام نوروز آمادگی کامل جهت میزبانی از مسافرین نوروزی را دارد.

شهر ساری مرکز استان مازندران حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سما 17 اسفند 1387
(.... وی خاطر نشان کرد: احداث این چرخ و فلک می تواند شور، نشاط و هیجان را در بین کودکان این شهر به ارمغان آورد.... ) آقاي شهردار بايد بعد از شور، نشاط، هيجان اضافه ميكرد :... نازايي در دوران بزرگسالي، استرس، ترسهاي بيجا و بي مورد ....!!!! را به ارمغان خواهد آورد!!!! شما مي دانيد وقتي كودكان در اين ارتفاع با جيغ و فريادها و ترسهاي بجا از آن ارتفاع ، بعدها دچار چه مشكلاتي خواهند شد ؟؟؟؟ جناب آقاي حجازي! شما مي توانيد اين بودجه را براي كودكان اين شهر منتها با بررسي بيشتر و در موارد بجايي خرج كنيد... آيا تا بحال فكر كرديد كه ريشه اكثر نازايي هاي زوجهاي جامعه امروزي چيست ؟ استرس ها و ترسهاي اين زوجها در دوران كودكي و نوجواني يكي از مهمترين عوامل اين معضل است كه امروزه اثرات آن را به وضوح در جامعه خودمان شاهد هستيم.... آقاي حجازي بيشتر فكر كنيد و در اجرايي كردن يا عدم اجراي آن با متخصصان به مشورت بنشينيد....( با تشكر/ سما )
نا شناس 17 اسفند 1387
بس کن دیگه شهردار نمونه
نا شناس 17 اسفند 1387
چی میگه این کدوم پارک که ما که تو ساری هستیم ندیدیم نموووونه
abbas 18 اسفند 1387
5 شنبه گذشته امتحان نظام مهندسی برای پایه 3 ( پایین ترین پایه ) داشتم ، چون تازه 3 سال از فارغ التحصیلیم گذشته بود ! وقتی داشتم از راه پله ها می اومدم پایین ، شهردار ساری رو دیدم که با اون سن و سالش هنوز پایه 3 نظام مهندسی رو نداره ! من نمی دونم پس چطوری شهردار ساری شده !!!!!
نا شناس 18 اسفند 1387
شهر ساری حدود 265 هزار نفر جمعیت دارد (به آمار سرشماری 85 مراجعه کنید).
لطفا اطلاعات غلط ندهید!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.